Loading...
Mobilabonnementer 2017-10-05T15:52:52+00:00

Mobiltelefoni til erhverv på jeres betingelser

Hos OmniSky får I moderne løsninger, hvor frihed, fleksibilitet og gennemskuelighed er nøgleordene. Indret jer på en effektiv hverdag, hvor alle i virksomheden er mobile og produktive.

Fleksibel dækning

Hos OmniSky kan hver enkelt bruger frit vælge, om de vil bruge TDCs eller Telenors netværk. Det betyder, at I altid får det netværk, der har den mest stabile dækning i området. Uanset hvilke mobile enheder, I benytter.

Enkel administration

I kan administrere alle virksomhedens abonnementer online. Det er både nemt og overskueligt. Uanset hvornår på døgnet behovet opstår, kan I hente statistik til brug i jeres budgetter, se det aktuelle forbrug og få overblikket. Dermed kan I tilpasse løsningerne i takt med virksomhedens udvikling.

Simpelt abonnement

Hos OmniSky har vi valgt at tilbyde 2 abonnementer, et EU/verden abonnement og et DK abonnement. Abonnementerne indeholder masse af tale og masser af data, så alle medarbejderne er godt dækket ind.

Features

Frit valg mellem TDCs og Telenors netværk

Vælg det netværk, der er bedst i netop jeres område

Selvbetjening på nettet

Få let adgang til overblik over forbruget

Enkelt abonnement

Skal du roame, eller ej – vælg mellem 2 abonnementstyper

Attraktive priser

Konkurrencedygtige priser i hele verden, og automatisk prisregulering

Data Stop ved dataloft

Ingen uventede regninger

Alle priser er danske kroner ekskl. moms.

Danmarks bedste netværk

TDC eller Telenor? Vælg dét netværk der er bedst i netop jeres område.

FAQ

Ja, det kan I sagtens. Skifter I til en OmniSky løsning, kan vi nemt og hurtigt flytte jeres numre over til os.

Nej, det er ikke nødvendigt. Det eneste en flytning af et mobilnummer kræver, er et nyt simkort, som vi sender afsted til jer. Vores simkort indeholder i øvrigt alle størrelser, så de passer til alle mobiltelefoner.

I kan se dækningskort for både TDC og Telenor her:

Dækningskort TDC
Dækningskort Telenor

Går turen til udlandet og vil du benytte data, er der indstillinger du bør tjekke inden:

På iPhone: Indstillinger – Mobil – Indstillinger til data – “Dataroaming” skal være aktiveret og ”Internet i EU” deaktiveret.
På Android: Indstillinger – Flere netværk – Mobile netværk – Netværksoperatører/udbyder – Vælg automatisk

Som udgangspunkt kan alle mobilabonnementer bruges i udlandet til både tale og data. Forbruget vil blive afregnet efter roamingstaksterne i det pågældende land.

Hvis du har valgt et DK abonnement, så er der spærret for roaming, både tale og data.

Se roamingstakster her.